utorak, 14. rujna 2010.

POMOĆNE MISLI

E jesu ti ljudi baš glupi! Ne svi ...ima pametnih, ali moj gazda ne spada među te. Čudi se tako ova prva ...veća, grupa da je čika Petar Bašić svojo tvrtki proširio područje djelatnosti i uveo svemirske letove u uslugu. (pročitaj ovdje!)
Meni je to sasvim logična stavr. Brođani putuju puno i rado ...vidjeli su cijeli svijet i rado bi upoznali nove svijetove. Neki su čak i bili po drugim svijetovima, neki potječu odande, pa je normalno da se takva vrsta usluge pruža u našem gradu.
I mene bi zanimalo kako izgledaju životinje u drugim svijetovima ...imaju li psi azil i ako nemaju imaju li teta Ljerku u udrugu Victus, koji se brinu o njima.
Pitao sam čika Zdravka Tomca, koji je nekoliko puta bio na Marsu kako se stiže tamo, ali mi je on rekao da je to jako komplicirano. Ako ideš vlakom ...moraš presjedati u Novskoj, a ako ideš autobusom onda opet moraš presjedati u Kalesiji.
Čika Zdravko je morao ići poslovno jer se učlanio u Božju stranku, pa je morao razgovarati sa šefom. On se uvjek družio s bogovima, a sve je to činio za Hrvatsku, jer čika Zdravko je Veliki Hrvat.
Kada god je Hrvatska bila u nuždi ...Čika Zdravko potraži nekoga odgovarajućeg boga.
Za malu nuždu ...malog Boga, a za Veliku nuždu ...velikog.
Dok su za rješavanje nužde bili dobri čika Tito i čika Tuđman ...čika Zdravko je (o)stajao na Zemlji.
Eee ...ali došla Hrvatska u veliku nuždu, pa treba potražiti većega Boga. Kao Veliki Hrvat ...čika Zdravko je ...naravno ...izabrao  hrvatskog.
Ali jebiga ...taj odavno napustio Hrvatsku, pa sada živi kod svojih na Marsu. Nešta ga je u Hrvatskoj jako razočaralo i naljutilo. Kada je došao na Mars zatekao je tamo neke Hrvate, koji su tamo bili čobani ...i pobacao ih na Zemlju od bijesa.
Tako se čika Zdravko uputio na Mars. Boravio je tamo nekoliko puta, ...ali bio je uspješan. Uspio naš čika Zdravko obratiti hrvatskog Boga. Sve je to napisao u knjizi „Obraćenje“ ...pa ako te zanima pročitaj!
Čika Zdravko je napisao puno pametnih knjiga. Meni je najdraža ona „Pomoćne misli“. Moj gazda kaže da se knjiga zove „Ponoćne misli“, ali rekao sam već u koju grupu on spada. Kad bi se knjiga zvala „Ponoćne misli“ onda bi to značilo da čika Zdravko misli samo u ponoć, a ja znam da čika Tdravko u ponoć spava ...ako nije upravo na Marsu.
Zajebali su oni u tiskari, a Čika Zdravko nije imao vremena provjeriti. Vjeruj ti meni da se knjiga zove „Pomoćne misli“, jer čika Zdravko ima samo pomoć u glavi, a nakon obraćenja čak ...Božju pomoć.

Tako je na primjer čika Zdravko mislio pomoći stanovnicima rodnog Garčina, pa je sa Marsa ponijeo sjeme mahuna, koje tamo uspjevaju.
Ali izubio ga je ispred „Bille“ u Brodu, pa je drvo mahuna niklo tamo. Danas služi kao spomen-drvo na čika Zdravkovu dobrotu, nesebičnu pomoć i milost. Na njemu rastu mahune neobičnog oblika i čitav grad se hrani njima. (vidi sliku!)
A čika Petar Bašić zadovoljno trlja ruke. Ideja nuditi usluge putovanja na Mars je zlata vrijedna. Svi oni čobani što su popadali s Marsa poželjet će uskoro nazad. Ovdje im nitko nije dopustio da čuvaju stoku, pa se jadnici smjestili na rukovodeća mjesta, a to im baš ne leži. Svi su oni ostali u duši čobani i žele nazad. Hrvatskog Boga je čika Zdravko uspješno obratio i sada se on ne ljuti više na Hrvate.
Kažem ti ja ...mene ta ideja nije iznenadila.
tvoj Čuko!


Nema komentara:

Objavi komentar